ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ

Τηλεοπτικές Διαφημίσεις



H τηλεόραση παραμένει ένας από τους πλέον μαζικούς και αποτελεσματικούς τρόπους προβολής και διαφήμισης.
Μαζί μπορούμε να διαμορφώσουμε το πρόγραμμα (media plan) που καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες σας έτσι ώστε να είναι κομμένο και ραμμένο στον προϋπολογισμό σας και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας.

Διαφήμιση στην Ελληνική τηλεόραση:

Εάν δεν έχετε ξαναπραγματοποιήσει τηλεοπτική διαφήμιση σας δίνουμε μερικές βασικές πληροφορίες ώστε να έχετε μια γενική εικόνα σε σχέση με τη διαφήμιση στην τηλεόραση.
Όταν διαμορφώνουμε ένα media-plan επιλέγουμε εκπομπές από διάφορα κανάλια οι οποίες εκτιμάμε ότι περιλαμβάνουν το κοινό στόχευσής μας (target group).
Κάθε εκπομπή έχει μια δική της τιμή ανά δευτερόλεπτο η οποία διαμορφώνεται από κάθε κανάλι και δημοσιεύεται σε επίσημους τιμοκαταλόγους στο Υπουργείο Τύπου και ΜΜΕ.
Αυτές οι τιμές ανταποκρίνονται στην τηλεθέαση που έχει κάθε εκπομπή καθώς και στις γενικότερες πολιτικές του εκάστοτε καναλιού.

Τα μερίδια τηλεθέασης των καναλιών και των εκπομπών προκύπτουν από έρευνα τηλεθέασης που πραγματοποιεί η εταιρεία Nielsen για λογαριασμό των καναλιών και του Υπουργείου Τύπου.
Η τιμή ανά δευτερόλεπτο μπορεί να ξεκινάει από 2€/sec και να φτάνει μέχρι και τα 300€/sec σε εκπομπές μεγάλης τηλεθέασης.
Ανάλογα με την επικαιρότητα και την προσδοκώμενη προβολή οι τιμές αυτές μπορεί να τροποποιούνται.
Για να προβληθεί λοιπόν ένα σποτ 15sec σε μια εκπομπή με κόστος 20€/sec το τελικό κόστος θα είναι 300€.
Σε αυτό πρέπει να συνυπολογιστεί ο φόρος τηλεόρασης 20% και ΦΠΑ 24%. Η δαπάνη προκταβάλλεται με την υπογραφή του συμβολαίου μια εβδομάδα πριν την έναρξη του προγράμματος.

Γνωρίστε την πιο προσιτή και οικονομική επαγγελματική τηλεοπτική παραγωγή.
Σε ένα τηλεοπτικό σποτ 10-20 sec μπορούμε να αναδείξουμε 3-4 διαφορετικές προσφορές προϊόντων καθώς και να αναφέρουμε χρήσιμες πληροφορίες επικοινωνίας.

Όλα πλαισιώνονται με το λογότυπο και το ύφος της εταιρείας μας. Πολύ απλά μας στέλνετε τις φωτογραφίες και τις τιμές των προϊόντων και διαμορφώνουμε το σποτ σας.